Forum Forum ZR-7 Strona Główna

 Tarcze hamulcowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
DeFi
Administrator



Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Września

PostWysłany: Pon 20:45, 21 Kwi 2014    Temat postu:

Utworzyłem nowy dział "Warsztaty, sklepy"
Na te tematy proszę teraz pisać tam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawnarozniak
Podawacz śrubek



Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 13:00, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Też będę musiał wymienić za niedługo tarcze, i powiem szczerze , że jedyną opłacalną opcją są używki w dobrym stanie. Części do tego moto są masakryczie drogie ( coś na ten temat wiem ;] ) i trzeba na nie czekać nieskończoność. Np. płytki zaworowe cena 40 zł za sztukę ja musiałem wymienić 7 co daje już pokażną sumę, gdzie w przypadku większości moto jedna płytka to koszt około 10 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DeFi
Administrator



Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Września

PostWysłany: Pon 16:35, 28 Kwi 2014    Temat postu:

A dodatkowo w większości moto sprawdzasz luzy, zamawiasz w lokalnym sklepie motocyklowym odpowiednią płytkę i po 2-3 dniach (bądź od razu jak mają na miejscu) składasz moto do kupy.

W przypadku ZRki sprawdzasz luzy, zamawiasz w serwisie płytki. Dowiadujesz się że musisz zamówić od razu dwie bo jednej nie sprowadzą. Następnie czekasz z rozebranym moto ok 2 tygodni na dostawę, bo płytki ściągają z głównego magazynu w Holandii.

Dobrze że zawory robię zimą, bo w środku sezonu chyba szlag by mnie trafił słysząc raiderów za oknem w czasie gdy ja jeździć nie mogę, bo moto rozebrane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaku
Podawacz śrubek



Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 14:42, 29 Kwi 2014    Temat postu:

W instrukcji pod minimalnymi wartościami granicznymi grubości tarcz jest zapis: Runout (Standard: nie więcej niż 0,2mm; Service Limit 0,3mm). Ktoś wie o co chodzi? Czy o dopuszczalne różnice pomiędzy pomiarem grubości tarcz na obwodzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ptaku
Podawacz śrubek



Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 15:01, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Chodzi o dopuszczalne bicie tarcz na boki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ZR-7 Strona Główna -> Garaż/Warsztat / Układ jezdny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin