Autor |
Wiadomość |
Ptaku |
Wysłany: Wto 15:01, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Chodzi o dopuszczalne bicie tarcz na boki. |
|
|
Jaku |
Wysłany: Wto 14:42, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
W instrukcji pod minimalnymi wartościami granicznymi grubości tarcz jest zapis: Runout (Standard: nie więcej niż 0,2mm; Service Limit 0,3mm). Ktoś wie o co chodzi? Czy o dopuszczalne różnice pomiędzy pomiarem grubości tarcz na obwodzie? |
|
|
DeFi |
Wysłany: Pon 16:35, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A dodatkowo w większości moto sprawdzasz luzy, zamawiasz w lokalnym sklepie motocyklowym odpowiednią płytkę i po 2-3 dniach (bądź od razu jak mają na miejscu) składasz moto do kupy.
W przypadku ZRki sprawdzasz luzy, zamawiasz w serwisie płytki. Dowiadujesz się że musisz zamówić od razu dwie bo jednej nie sprowadzą. Następnie czekasz z rozebranym moto ok 2 tygodni na dostawę, bo płytki ściągają z głównego magazynu w Holandii.
Dobrze że zawory robię zimą, bo w środku sezonu chyba szlag by mnie trafił słysząc raiderów za oknem w czasie gdy ja jeździć nie mogę, bo moto rozebrane |
|
|
dawnarozniak |
Wysłany: Pon 13:00, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Też będę musiał wymienić za niedługo tarcze, i powiem szczerze , że jedyną opłacalną opcją są używki w dobrym stanie. Części do tego moto są masakryczie drogie ( coś na ten temat wiem ;] ) i trzeba na nie czekać nieskończoność. Np. płytki zaworowe cena 40 zł za sztukę ja musiałem wymienić 7 co daje już pokażną sumę, gdzie w przypadku większości moto jedna płytka to koszt około 10 zł. |
|
|
DeFi |
Wysłany: Pon 20:45, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Utworzyłem nowy dział "Warsztaty, sklepy"
Na te tematy proszę teraz pisać tam |
|
|
Ptaku |
Wysłany: Pon 14:54, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Uszczelka jest w tej samej cenie, nic się nie zmieniło.
jeśli chodzi o Olka to chyba już go w ogóle nie ma w Kato - przynajmniej tak wygląda to na ich stronie internetowej.
A na Krakowskiej są ci sami ludzie którzy byli na Roździeńskiego u Olka, ale już tego nie firmuje Olek, działają teraz na własną rękę. |
|
|
Jaku |
Wysłany: Pon 13:30, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Jeśli tak to sorki za wprowadzenie w błąd. Nie ma opisu co oznacza "2" więc założyłem, że 2szt.
Jeśli dobrze pamiętam to w zeszłym roku za uszczelkę pod klawiaturę zaworów płaciłem ok. 146zł. Cena u dealera czy przez katalog dokładnie taka sama ale w drugim przypadku dochodzi jeszcze przesyłka. Niewiele ale zawsze coś. Ja odbierałem w "Olek Motocykle" w Katowicach przy ul. Roździeńskiego. Nie wiem czy wiesz, swój punkt otworzyli jeszcze na ul. Krakowskiej na granicy z Mysłowicami. Albo się przenieśli albo to dodatkowe drugie miejsce. |
|
|
Ptaku |
Wysłany: Pon 12:10, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Dzięki wielkie |
|
|
DeFi |
|
|
Ptaku |
Wysłany: Pon 11:52, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
No i wszystko jasne
A podrzućcie jakiegoś linka do tego katalogu z którego korzystacie, bo jeszcze tam nie trafiłem a widzę że można elegancko zlokalizować części po numerach itp.
Akurat będę kupował uszczelkę pod dekiel zaworów i szpilki mocujące kolektor wydechowy do głowicy. |
|
|
DeFi |
Wysłany: Pon 11:43, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
To będzie cena za sztukę. Katalog wskazuje że są takie 2 na motocyklu.
|
|
|
Ptaku |
Wysłany: Pon 10:41, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
No rzeczywiście
Choć dziwne to jest że oryginały są tańsze od zamienników gdzie koszt to koszt ok. 700-800 PLN/sztukę. |
|
|
Jaku |
Wysłany: Pon 1:52, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Będzie za dwie szt.
|
|
|
Ptaku |
Wysłany: Nie 22:45, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
W sumie to 1017 PLN za komplet ori tarcz na przód to nie jest zła cena, zamienniki chodzą po 600, 700 a nawet 800 PLN, tyle trzeba dać np. za EBC.
Chyba że 1017 PLN to jest cena za sztukę - i to wydaje mi się realniejsze jeśli chodzi o oryginały Kawasaki. |
|
|
Jaku |
Wysłany: Nie 12:29, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Co za gest Dobrze, że nie potrzebuję i oby nie było powodów do zmiany, tzn. oby były ale tylko te wynikające z chęci zmiany a nie przykrej potrzeby |
|
|